آمار

​​مشتری گرامی ساعات کاری 10 تا 14 میباشد .طبیعتا قبل یا بعد از این ساعات امکان پاسخگویی وجود ندارد . ثبت سفارش و هرنوع تراکنش مالی با فروشگاه به منزله پذیرفتن قوانین و شرایط  فروشگاه میباشد. لذا پیش از خرید شرایط فروش و ارجاع مندرج در این صفحه را مطالعه فرمایید. جهت پیگیری سفارشات به بخش پیگیری از لینک بالای صفحه مراجعه فرمایید. ارسال از طریق پست پیشتاز انجام میشود و امکان ارسال با پیک یا مراجعه حضوری وجود ندارد این فروشگاه بصورت اینترنتی کار میکند.توجه فرمایید پیگیری سفارشات بغیر از طرق معرفی شده در سایت ( بخش پیگیری ، ایمیل ، شماره تماس) به دلیل اتلاف زمان فروشگاه موجب مسدود شدن حساب کاربری شما خواهد شد. بدیهی است پس از خرید اظهار بی اطلاعی از این شرایط قابل پذیرش نیست.فروشگاه حق دارد طبق صلاحدید و در هر زمانی در شرایط و قوانین سایت تغییر اعمال کند. خریدار موظف است پیش از خرید قوانین را مطالعه نماید.
 نام و نام خانوادگی شخص خریدار  بصورت درست و به فارسی باید درج شود . ثبت ایمیل ، نام مستعار و هر نام دیگری به عنوان نام خریدار مورد پذیرش نبوده و اکانت ثبت شده حذف خواهد شد.

​شرایط فروش

​​شیوه کاری ما همیشه به این صورت بوده که کلیه دستگاه های الکترونیکی قابل تست (از قبل مولتی متر، هیتر،موتور ، آداپتورو...) قبل از ارسال تست شده ودر فاکتور درج میشود .در صورتی که کیفیت تست توسط فروشگاه مورد قبول خریدار نیست از خرید آن کالا خودداری نماید . در غیر این صورت به دلیل حساس بودن دستگاه ها و عدم آگاهی و تخصص اکثر مصرف کنندگان در استفاده از دستگاه های الکترونیکی ،  اعلام خرابی توسط خریدار مورد قبول فروشگاه نیست.
 قطعات الکترونیک ، سنسور ها و ماژول ها به دلیل چینی بودن ، به هیچ وجه شامل گارانتی و زمان تست نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، نحوه راه اندازی و آموزش کار با قطعه به عهده فروشگاه نمی باشد .
ماژول ها فقط در صورت درخواست مشتری و با هماهنگی تلفنی قبل از ارسال تست میشوند و درصورت زمان بر بودن تست هزینه از مشتری دریافت میگردد.
​​​​ جهت سفارشات تعداد بالا ، ابتدا اقدام به تهیه نمونه با تعداد پایین نموده و سپس در صورت تایید بر روی تعداد مورد نظر خرید نمایید تا متحمل ضرر نشوید .
همچنین پس از دریافت نمونه و تایید جنس و دریافت  اجناس با تعداد بالا نیز دقت داشته باشید که ابتدا یک عدد را تست کرده و در صورت حصول نتیجه ، اقدام به استفاده و از بسته بندی و پلمپ خارج کردن و وصل ولتاژ به بقیه موارد نمائید و در صورتی که به هر دلیلی با قطعه مورد نظر مشکل دارید ، از باز کردن پلمپ باقی موارد خودداری نمائید .
لازم به ذکر است که مواردی نظیر آمپر مصرفی ، ولتاژ ورودی و خروجی ، توان مصرفی و ... که در سایت ذکر شده است مطابق با اطلاعات درج شده در دیتاشیت و یا سایت سازنده و یا اطلاعات درج شده بر روی جنس یا دفترچه محصول می باشد و مسئولیتی از بابت عدم تطابق مقادیر درج شده با مقادیر واقعی متوجه فروشگاه نمی باشد (به دلیل چینی بودن اکثر قطعات ،گاهی مقادیر ذکر شده با مقادیر واقعی متفاوت هستند ) .
​​​​​​​هزینه ارسال بر عهده ی مشتری است.
- درصورت سنگین بودن بار جهت ارسال با تیپاکس قبل از خرید با فروشگاه هماهنگ فرمایید.
-آماده سازی سفارشات یک تا  سه روزکاری زمان میبرد لطفا صبور باشید و از تماسهای مکرر با فروشگاه خودداری نمایید.
ارسال بسته ها در روزهای زوج تاقبل از ساعت 9 صبح انجام میشود .سفارشات حداکثر باید تا ساعت 18 روزهای فرد ثبت شده باشد که روز بعد ارسال شود. در غیر این صورت فرصتی برای  آماده سازه نبوده و ارسال به 2 تا 3 روز بعد موکول میشود. برای مثال در صورتی که تا ساعت 18 روز یکشنبه ثبت سفارش کنید دوشنبه ارسال میشود و بعد از این ساعت ثبت کنید ارسال به چهارشنبه موکول میشود. زمان رسیدن بسته های پستی از زمان تحویل به اداره پست تا رسیدن به مقصد حدوده 2 تا 7 روز زمان میبرد. مسئولیت تاخیر بیش از این زمان متوجه اداره پست بوده و از طریق سایت post.ir قابل پیگیری است.
-وضعیت سفارش  از قسمت سفارشات در حساب کاربری و در بخش جزئیات سفارش قابل مشاهده است و کد رهگیری پستی برای کاربر ارسال میشود. در صورت اختلال در سیستم و عدم ارسال میتوانید از بخش پیگیری سفارشات درخواست ارسال کد رهگیری بدهید
- برای رهگیری سفارشات میتوانید به دفاتر پستی یا سایت www.tracking.post.ir مراجعه فرمایید و کدرهگیر سفارش را وارد نموده و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید

شرایط ارجاع 

​1- کالا پس از تحویل تا 48 ساعت قابل ارجاع می باشد و کلیه هزینه های ارسال به عهده ی مشتری است. هزینه ارجاع کالا نیز برعهده مشتری است پس لطفا هنگام خرید دقت فرمایید.
2- کالای مرجوعی به هیچ عنوان نباید استفاده شده و ظاهر و پک و جعبه ی آن کاملا سالم بوده و کلیه ادوات و لوازم همراه محصول ارسال گردد.در صورت بوجود آمدن هرگونه تغییر در محصول یا حتی ظاهر بسته بندی ، از ارجاع آن معذوریم و با هزینه مشتری ، کالا مجدد برای ایشان ارسال خواهد شد.
3- محصولات الکترونیکی که قبل از ارسال در فروشگاه تست می شوند و از سلامت آنها اطمینان حاصل میشود به هیچ عنوان در صورت اعلام خرابی توسط مشتری قابل ارجاع نیستند. در صورتی که تست توسط فروشگاه مورد قبول مشتری نیست اقدام به خرید ننماید.همچنین محصولات چینی دارای ضمانت نیستند. کیفیت تمام اجناس در صفحه مربوط به جنس درج شده و در صورت درج نشدن ،جنس کالا چینی است. لطفا پیش از خرید به کیفیت آن دقت فرمایید.
​​​​​​​
4-  مشتری تنها  قبل از ارسال  برای انصراف از خرید کالا فرصت دارد.در صورت انصراف در این مدت وجه کالا فقط به حساب شخصی سفارش دهند (پس از تطبیق نام صاحب حساب با نام و مشخصات درج شده در حساب کاربری)عودت داده خواهد شد. وجه به هیچ عنوان به حساب اشخاص دیگر واریز نخواهد شد.لطفا هنگام ثبت نام و ورود اطلاعات از صحت آن اطمینال حاصل کنید.
5- تنها بعضی از کالاها مانند مولتی متر ، آداپتور ، موتور و کالاهای مشابه قابل تست هستند.تنها در صورتی که تست کالا توسط فروشگاه را قبول دارید اقدام به خرید نمایید.
6- چنانچه مشتری نیاز به تست خاصی بر روی محصولات دارد حتما قبل از ثبت سفارش  با فروشگاه بصورت تلفنی هماهنگ شود.در صورت تایید فروشگاه اقدام به خرید نمایید.

شرایط ارسال 

1- لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ، هرگونه تاخیر یا اشکال به وجود آمده در ارسال یا تحویل سفارش متوجه خریدار می باشد .
2-سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال ، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند ، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود .

برگشت خوردن سفارش

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .

مغایرت سفارش با فاکتور

در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا 48 ساعت از دریافت بسته ، فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت بعد از این زمان مسئولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .
در صورت مغایرت مشتری باید تا 72 ساعت پس از تحویل جنس را از طریق پست سفارشی به فروشگاه عودت دهد و در صورت ارسال با سایر روشها فروشگاه هزینه ارسال را تقبل نخواهد کرد .اقلام ارسالی بدون دریافت هزینه مجدد برای خریدار ارسال میشود یا به درخواست خریدار وجه عودت داده میشود.

اعتبار پیش فاکتور

اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا همان روز ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها ، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید